Αγαπητέ Κύριε ,
Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την επιστολή σας ημερομηνίας 30 Ιανουαρίου 2008 και συνάμα να απολογηθώ για την καθυστέρηση στην απάντηση μας, που οφείλεται στην απουσία μου από το γραφείο για λόγους υγείας.
Σχετικά με τα ερωτήματα σας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε τα ακόλουθα:
Οι αριθμοί 900χχχχ είναι μια ιδιαίτερη κατηγορία αριθμών που χρησιμοποιείται για πρόσβαση σε διάφορες υπηρεσίες υπερτιμημένων κλήσεων και η μέθοδος χρέωσης τους είναι διαφορετική από αυτήν που εφαρμόζεται για γεωγραφικούς, κινητούς αριθμούς και άλλες βασικές υπηρεσίες.
Το συγκεκριμένο βράδυ παρουσιάστηκε απρόοπτα τεχνικό πρόβλημα στο σύστημα χρέωσης των συγκεκριμένων αριθμών, γι’ αυτό και κλήσεις σε αυτούς τους αριθμούς απορρίπτονταν. Παρά τις προσπάθειες επίλυσης του προβλήματος, τα 15 λεπτά της ψηφοφορίας δεν επαρκούσαν ώστε να επιλυθεί το πρόβλημα. Παρομοίως, λόγω του απροόπτου του προβλήματος και της ταχύτητας των εξελίξεων δεν ήταν δυνατή η ενημέρωση του κοινού για το κώλυμα που προέκυψε.
Όσον αφορά την επικοινωνίας σας με το τμήμα Μάρκετινγκ της εταιρείας μας θα το εκτιμούσαμε εάν μπορούσατε να μας ενημερώσετε ποιο ήταν το άτομο με το οποίο έχετε μιλήσει και τι ακριβώς σας έχει εξηγήσει, καθότι η επίσημη και έγκυρη ενημέρωση της εταιρείας μας είχε ανακοινωθεί τη Δευτέρα στις 14 Ιανουαρίου 08.
Αναφορικά με το σχόλιο σας ότι το ίδιο φαινόμενο έχει παρατηρηθεί και σε εναλλακτικούς παρόχους, η εταιρεία μας δεν γνωρίζει και κατ’ επέκταση δεν δύναται να σχολιάσει ζητήματα που δεν αφορούν την ίδια την εταιρεία.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
Με εκτίμηση,
Βανέσσα Κυπριανού
PR Coordinator της MTN
Παρασκευή 7 Μαρτίου 2008
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου